sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

FloralBlossomvaellus ja Pilvilaakson kisat

Moi taaaaas pitkästä pitkästä aikaa :D
Mulla on ollu koko viikonloppu kauheeta kiirettä, joten oli kiva et sunnuntai-iltana
sai vähän rauhottua. 

Tosiaan, mulla oli lauantaina 5.3 FloralBlossomTeamin vaellus Lohjalla metsässä.
Tosi hauska reissu se oli, tosin ei saatu kauheesti kuvia ja meitä ei ollu kauheesti.
Koska oon kauhee erno, en laittanu instaan vaelluksesta mitään, mut kuvia
voi käydä kattomassa instasta allaolevilta tileiltä:
@aszetarhorses
@awinponit
@elluntalli
@khtuusikuu
Eipä siinä mitään, lyhyesti kerrottuna me tallustettiin ekaks metässä, sit mentiin yhelle
kentälle ja yritettiin ottaa siellä kuvia, ja leikittiin peppuhippaa (älkää ees kysykö,
me keksittiin toi siellä). Sit me lähettiin sieltä jollekki agilityradalle, joka tosin oli aika lumen peitossa. Siel sit hypittiin jonkunaikaa, kunnes ei jaksettu enää, ja lähettii kävelee
Lohjan heseen, Syötiin siellä ja sit isä tulikin hakee mut kotiin. 

__________________________________

kht Pilvilaakson kisat. Sunnuntaina 6.5 lähin siis aamukymmeneltä ajamaan isänkanssa
Karjalohjalta Espooseen. Matkan aikana me ei puhuttu mitää ku vasta senjälkeen ku oltiin
käyty tankkaamassa. Sit saavuttiin vähän ennen, tai vähän myöhässä kisapaikalle,
jossa mun päälle hyökkäs heti @khtnonius, @aszetarhorses ja @elluntalli. Kisat eteni silleen aika hitaasti, mut oli silti aika kivaa. Tuli vähän kylmä kaikessa odottelussa, ja suoritukset meni miten sattu. Kisasin siis mun uudella ponilla, Stilesillä, jonka tiedot voi käydä tuolta jostain kattomassa.
Me voitettiin Team Erkin kanssa (juu mä keksin nimen) koko joukkueratsastus, jee!
Sit taisin sijoittuu totanoin jossain luokassa (missäköhän????) neljänneks, joka oli
mun mielestä aika hyvä jos miettii, että Stiles ei korkeita vielä hyppää, ja mun jalat oli kuollu.
Tosin Rontti (@khtvihersuitsi) hyppäs Stilesillä jonkun ihan hurjan korkusen esteen (okei emmätiiä kui korkee se oli). Kiitos paljon kisoista Sonicille, jaaaaaaaa jälleen kerran kiitos seurasta mahtaville:
@khtnoniukselle
@aszetarhorsesille
@elluntallille
@kht_nighthorsesille
@khtvihersuitselle ja kaikille muille joiden kanssa hengasin siellä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti